fredag den 24. august 2012

Sommers Hus - et Bed and Breakfast !





















Så kan vi endelig byde vores gæster velkommen i vores nye Bed and Breakfast;

SOMMERS HUS
Foto*manden og jeg har knoklet på hele sommeren med istandsættelsen af vores anneks.
 Der er blevet malet og tapetseret og indrettet med retro ting, der passer lige netop ind i den hyggelige sommerhus stil, som jeg holder så meget af.
Vi har indtil videre haft god respons på Sommers Hus og vi håber selvfølgelig at du får lyst til at lægge vejen forbi, såfremt turen går til det smukke Nordsjælland.
Hvis du skulle have lyst til at linke til Sommers Hus på din egen blog, er det helt i orden med mig ;)
Sommers Hus har sin helt egen hjemmeside
Sommers Hus har selvfølgelig også sin egen facebook side - her kan du læse om nyheder, like og dele med dine facebook venner.
Du kan også følge med på Instagram; Sommers Hus
Har du spørgsmål eller vil du booke dit værelse send mig en mail her
Fotocollagen er lavet af den dejlige og dygtige Maria.
Alt det fine tapet, samt gode råd og vejledning er fra min lokale Flügger.
Interieur er venligst udlånt af lageret hos Fru Sommer og det meste i huset er derfor til salg.

8 kommentarer:

  1. Fedt!!! Ja gid man lige stod og sku på ferie i nordsjælland... :-)

    SvarSlet
  2. Det ser skønt ud og fornemt, at der er minibar :) Det vil jeg lige huske, hvis turen går til nordsjælland engang

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina, du skal være så velkommen. Også til et besøg i minibaren ;)

      Slet
  3. Til lykke igen.
    Har "liket" og linket!!
    (Link i min sidebar, foto lånt her, sig til, hvis det ikke er ok)
    Hvor er det bare så sejt med sådan et tiltag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for likes og links søde loppe - håber du kigger forbi en dag ;)

      Slet
  4. Desværre har jeg ikke mulighed for at komme, men hold da op, hvor ser huset fint ud :) Rummene har virkelig personlighed:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine, husk at du altid kan følge Sommers Hus på bloggen eller på facebook ;)

      Slet

Hello, Hello and welcome to the show !